mandag 1. oktober 2012

Da må jeg legge vekk gifteringen..

å da må gifteringen min legges vekk.. .det er utrolig leit når det skjer .men det var vel uungålig. Skjønt jeg hadde håpet at det ikke skjedde helt med en gang.   Den er blitt for stor..

Men når jeg er kommet ett stykke lengre ned i vekt så får jeg ta en tur til en gullsmed å få den tilpasset på nytt.   er vel egentlig bare ett luxusproblem da. 

Ellers..  vel jeg tåler Cola, jeg tåler veldig lettstekt kyllingkjøtt og ellers er det supper det går i.. har prøvd endel forsjellig most mat og mesteparten har kommet kjapt i retur.   

OG jeg krymper.. buksene som satt noenlunde om en litt stramt er nå på vei til å bli for store..   Begynner å bli litt spent på hvor mye jeg veier på 6 ukers kontrollen... Og Eirin rekker rundt overkroppen min på 3 steder..  det er ikke lenge siden ho ikke hadde sjanse på ett sted engang :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar