onsdag 17. august 2011

Å harru rota deg bortil nå da, S A..

Vel idag fikk jeg en telefon fra TV Norge.. and guess what..   S A skal på TV..   de var vist svært så imponert over insats og guts-vilje på fredagens casting så de ville gjerne ha meg med på dette opplegget.

Såh.. da spør jeg meg selv med Ludvik stemme "å harru stelt istan nå'a, Solan !?!?!"... ja si det.. men dette kan bli ett helvettes pes, men jeg tror det blir morro og en utrolig opplevelse. 

Og når opptakene er ferdige til neste sommer..  Da blir det oprasjon !!!!, så alt kan tyde på at dette lettere korpulente legemet kan bli noenlunde normal størrelse på , iallefall så normal som mulig er..


Jeg kan ikke si så mye om opplegget, både forde jeg ikke vet stort ,men også pga at det er taushetsbelagt.  Progresjon og sånt får jeg heller ikke lov å prate så mye om..  Men men, jeg kommer til å oppdatere dere det jeg får lov til naturlgvis..

Men iallefall..

Dette blir svært intresant :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar