fredag 28. september 2012

Kjenner jeg sliter litt idag.. er litt på anger stadiet ,men det går nok over..

Begynner å bli drit tyte lei av ikke å kunne spise noe som helst uten å bli kjempekvalm.. Greit jeg hadde ikke akkurat ventet å kunne spise 3 retters sånn med det første. Men her kommer kvalmen etter max 2 tesjeer.. Jeg klarer såvitt å få i meg noe som helst.. Drikkinga går noenlunde greit og jeg ligger på 1.6 L pr dag i snitt.

Men er det noe mer LITT næring i så kommer det opp i bakhalsen før jeg får snudd meg.. Igår gikk det skikkelig på trynet da jeg prøvde meg på litt rent kjøtt, svæært finhakket og godt tygget, men bare ett par biter over en halvtimes tid gav meg en kraftig dumping. (ialefall slik jeg har tolket en dumping å være). Og humøret er litt bånn akkurat nå .. men jaja det løser seg etterhvert håper jeg. Akkurat nå er jeg bare litt lei..

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar