lørdag 13. oktober 2012

Min fru var på sin årlige kontroll hos legen idag og resultatet var utrolig i mine øyne

Ho har gått ned i overkant av 30 kg på ett år. Er mer eller mindre kvitt diabetes og generelt mye bedre helse..  Ho har ikke vært igjennom noe slankeoprasjon, alt dette er gjort via livstils omlegging og trening.

Jeg er kjempestolt av henne :D

Det er utrolig godt at vi gjør dette sammen. Det gjør det lettere for begge og det gjør også at når begge kommer ned i vekt så tror jeg at det gjør at vi ikke kommer på skildsmisse statestikken med det første. Vi jobber mot noe felles og dette styrker oss begge og båndet vi har.

For min del går bedre for hver dag som går med maten. Jeg er nesten ikke kvalm lenger og bare når jeg er dum og ikke tygger godt nok kommer ting i retur. Jeg kjenner kreftene kommer langsomt tilbake og jeg er ikke så slapp som jeg har vært i det siste. Det er ett stykke igjen til jeg er ved mitt gale jeg , men det går rett vei :D

Life on the line continues

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar