søndag 7. oktober 2012

Sånn går no dagan.. litt formstigning

Sånn går no dagan..
Den siste uka har det egentlig ikke skjedd så mye.    Men jeg begynner å få imeg næring og det hjelper på både humør og form.  Aner ikke hva jeg har tenkt på men jeg har ikke fixa helt det å ta små biter og spise laaaaaaaaangsomt, selv om jeg trodde jeg gjore det var jeg LANGT unna.. og dette er også årsaken til at mye har kommet i retur..
de par siste dagene har jeg fått i meg noenlunde det jeg skal med mat og næring, så nå begynner livet å bli betraktelig bedre å leve.  er fremdeles på most en uke til ,men det blir ialefall lettere å håndtere når ikke alt kommer i retur.
Jeg er fremdeles slapp og har veldig lite overskudd ,men dette kommer seg etterhvert håper jeg.


Life on the line continues

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar