fredag 5. august 2011

Vel hjemme etter Lista Warbird Airshow

Vel hjemme etter Lista Warbird airshow, vel kom hjem sist søndag, men har vært litt busy med å redigere bilder og lage en video fra showet. Jeg har litt planer om en video til med mer Vampire , men trenger noe  mer matreale først.

Som vanlig hadde Kenneth og Mette laget ett fantastisk bra show. Dette også tatt i betraktning at det var endel av de inviterte som måtte trekke seg, showet skulle ha vært den 23-24 juli ,men pga dårlig vær ble dette utsatt en uke. Noe som skulle vise seg å være nesten å se framad i tid, avgjørelsen om utsettelse ble tatt på Torsdag kveld og fredag så smalt det løs på Utøya og i Oslo sentrum.  Men showet ble avviklet med minnemarkering for de berørte og fantastisk bra flyving av alle aktørene.  Må si at å se to Vampires i lufta i formasjon med F-16 og også med sitt eget formasjons show er fantastisk vakkert. Og jeg håper at forsvaret får ett par F-5 i lufta for museeums flyving og at Starfighter gutta i Bodø får denne opp å gå igjen. Da blir det virkelig morro.Så mangler det vel egentlig bare at noen skaffer en F-86 Sabre og en T-33 så er vel de viktigste jagerflya i lufta for museeumsflyving og ialefall de som fremdeles kan gjøres flyvbare.  F-84 tror jeg ikke det er noen igjen i flyvbar stand.  Det er en Vampire til i Norge , men om denne kommer opp å gå har jeg desværre mine tvil om.

Iallefall legger ved ett par bilder og en link til en video jeg laget fra showet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar