tirsdag 7. mai 2013

Da var det litt vel lenge siden jeg har skrevet på bloggen her ,men jaja..

Frigjøringsdagen er ikke før om ett par dager ,men idag er min frigjøringsdag.

Første store delmål er nådd og vekta viste idag : 198.8 kg


JEG ER UNDER 200 for første gang på gudene veit hvor mange år. jeg har ikke oversikten selv engang. Men følsen er fantastisk !



Så da blir tallene:

Startvekt: 279kg/BMI : 76
Slaktevekt/Oprasjonsdagen: 241 kg

Dagens vekt 198.8 kg

Dagens BMI: 53,3

Total vekt nedgang i fysisk vekt: 80,2 kg


Livet  er så vanvittig mye enklere..

Imorgen er det "En ny start" med meg i hovedrollen.. spent .. neeeeida


May the lord have mercy on my soul..

2 kommentarer:

  1. skal ta deg med på tur jeg, vennen....

    <3

    atolt av deg..

    SvarSlett
  2. Dyktig du er! Skal følge med på TV i kveld.
    Stå på videre :-)

    SvarSlett