onsdag 9. februar 2011

Det er utrolig hva folk klarer å lire av seg. Jeg kan være ganske freidig selv ,men har lært en viss folkeskikk. Når det er sakt er det ganger jeg bare ikke klarer å holde meg for å finne på noe pøk.. Jeg får slengkommentarer og gloende øyne hver eneste gang jeg er ute i det offentlige, om jeg er på ett senter, eller i butikken. Det holder om jeg går på gata så glor,peker og kommenterer folk.. Ja jeg er stor, jeg er 193cm lang og ca 240 kg ,men herrefred la meg nå være..

Hadde jeg skullet klikka eller gått i kjellern hver gang jeg fikk slengkomentarer eller tilsvarende for silk jeg ser ut hadde jeg garan-f'ens-tert ikke sittet her idag. Da hadde jeg enten vært på Ullersmo med vold eller draps dom, eller 6 fot under. Men jeg er sånn at jeg heller finner på noe faen som jeg ikke kan bli tatt på i retur, evt prøver å overse hele opplegget. Jeg har blitt mobba for størrelsen hele livet så en blir godt herda etterhvert.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar