onsdag 9. februar 2011

Slengkommentarer på størrelsen min

Dette er sak jeg skrev på facebooksiden min og på ett forum jeg er på for "likesinnede" ,men jeg deler det her også.

Dette er datert 1 okt 10.

"Sleng komentarer på størrelsen min er noe jeg får rett som det er, stygge blikk og fliring er også helt dagligdags. men dagens episode så idag klarte jeg ikke helt å ignorere det..

Var en tur innom en Rema1000 på vei til jobb idag for å handle noe så spennende som knekkebrød og hvitost.. jaja kjempeopplegg..

Jeg tusla nå inn der og iløpet av søket etter det jeg var ute etter, jeg sto å så i knekkebrød hylla, kom det ett kvinnemenneske i ca 60-65 års alderen tenker jeg, pent kledd bort til meg. Ho kjørte handlevogna si inn i det ene låret mitt og fyrte løs.. "du er faen meg så feit at du skulle vært på utstilling !!!".. Så snudde'a ryggen demonstrativt mot meg og forsvant.. Jeg ble først litt perpleks så rimlig pissed.. Jeg vurderte å suge tak i'a og spør hva pokker ho drev med, men jeg droppa det til fordel for fornuft og eget velvære..

Da jeg kom til kassa så jeg dette kvinnemennesket igjen litt lengre bak meg i en annen kø og bestemte meg for en liten hevn.. Jeg sa stille til han som satt i kassa at jeg syntes jeg så den personen, og beskrev damen, så ut som ho stappet varer ned i trillebagen sin, og mulig med hensikt å stjele fra butikken. Ho hadde jo en diger handlevogn, så hvorfor stappe ting i trilla i tillegg.. Han takket for tipset og jeg forsvant ut av butikken og satte meg i bilen.

Igjennom vinduet så jeg at to av de ansatte holdt henne igjen i døra.. Unødvendig å si at jeg flirte rimlig godt.. Bra det er en butikk jeg ikke er innom så alt for ofte.."

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar