onsdag 9. februar 2011

Jævla drittunger.. noen er mer bråkjefta en de har godt av

Det skjer jo stadig ting i min verden som i alle andres og de fleste er ganske ordinere som jeg har nevnt tidligere med kommentarer på størrelsen min og hva jeg burde gjøre. Men idag hadde jeg en "morsom"..

Var på ICA Maxi på strømmen på vei til jobb. Jeg sto i fruktavdelingen og så etter noe bananer, jeg er litt kresen og foretrekker modene gule bananer og ikke de grønne. Vel iallefall. Så hører jeg "hei du din feite faen, hva gjør du i fruktavdelinga, sjokoladen er borte ved kassene !!". jeg var den eneste der så jeg titta opp (min feil jeg burde ha ignorert dem, men men). "ja du ja.. skal du prøve noe nytt eller !". Dette var 3 snørrvalper i 15-16 års aldern tenker jeg, han som prata til meg, ei jentunge og en kamerat.

Vel rett ved siden av meg står ett brett med appelsiner i båter som smaksprøver.. mens jeg svarer "vel små'n frukt er bedre en mye annet" tar jeg tak i en båt og fortsetter "...se her ta en appelsin" og kaster denne mot han. Jeg viste at refleksene hans ville gjøre at han tok imot, men så skjedde det jeg ikke ventet, han tok ikke imot, han klappet den mellom hendene så all safta sto veggimellom, over klæra hans og rett i ansiktet på'n, og det er jo litt saft i en kvart appelsin. Han ble tyte forbanna og sprut rød i ansiktet, de to ved siden av han fikk litt på seg. Jeg flirte hele veien til kassa og gliser ennå.

2 kommentarer:

  1. LOL
    Neste gang noen kaster noe til han kommer han nok til å hoppe unna. Dumme guttungen!

    SvarSlett