onsdag 9. februar 2011

Må vel starte da..

Første innlegg her.. skal teste å se åssen dette går med blogging da det er noe jeg ikke har prøvd før.

* Til skrekk og advarsel:
Først og sist så kan vi ta dette med "forum & blogg-troll", fyr løs med eder og galle så mye du gidder, men som det står i "skrifta" du høster som du sår.  Går du over streken sletter jeg innlegget ditt, men jeg har ganske god takhøyde.Greit jeg kan ta kritikk,men alt med måte. Har du ikke noe pent å si, eller bare er ute etter å slenge dritt... finn ett annet sted å gjøre det, en murvegg eller en bøtte vann eller noe i den retning.jeg kan lett finne på å ta med akkurat innlegget ditt i bloggen min og det behøver ikke nødvendigvis gå til din fordel  Men oppfør deg pent så kommer vi godt overens :)

*neste blir , dette er ett sted jeg kommer til å "skrive av meg" for å si det slik. om du som leser har noe kommentarer, så kom med det.  Hvis du finner dette intresant så er det bare hyggelig, men hvis du ikke gjør det, så er det ingen skam å "snu i døra".  De første postene videre her blir utdrag av poster jeg har gjort på forum og min facebook.  ellers blir det som tankene kommer og der kan det være litt av hvert.  Det vil ikke bare bli med min planlagte vektoprasjon og veien til det normale liv. Om jeg får dette til kommer det alt det vanlige surret jeg driver med også, jobb, hobbyer og interesser. jaja du vet hva jeg mener.

S A

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar